poniedziałek, 19 października 2009

Kryzys, oszczędzanie i reklama

Strach rosnącym bezrobociem i utrudniony dostęp do kredytów sprawiły, że gospodarstwa domowe ograniczyły wydatki do najbardziej niezbędnych. Sytuacja gospodarcza sprawiła, że ludzie zmobilizowali się do tego, aby zacząć oszczędzać, a wygenerowane w wyniku cięć domowego budżetu środki nie mogą stanowić tylko osadu na rachunkach bankowych. Oferta produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych nie jest zadawalająca, dlatego każdy dokładnie analizuje wszystkie czynniki, które skłonią do wyboru odpowiedniej formy oszczędzania. Klienci stali się bardziej wymagający, gdyż lokowane pieniądze mają przynosić zysk, a nie tylko stanowić ratunku przed skutkami inflacji. W czasach kryzysu kluczem do rynku staje się przemyślany produkt – wygra ten, kto przedstawi lepsze rozwiązanie. Multimedialny przekaz może tylko nakręcić sprzedaż takiego produktu, ale nie stanowi gwarancji sukcesu – stanowi raczej podstawę budowania poprawnego wizerunku banku lub instytucji finansowej. Nie bądźmy podatni na reklamę.

_____

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz